Snorig söndag

Ja, Molly har blivit dundersnorig :/ åkte kl 7 igårkväll till ett apotek på maxi o köpte hem nässug och koksalt. Stackarn kan ju inte andas av allt snor och nässugen vi hade är borta, men den vi köpte nu är 100 ggr bättre :)
Så idag har tösen varit väldigt gnällig, stackarn. Hoppas det blir bättre så hon inte missar dagis på tisdag.. Men det får vi se.

Och imorn måste jag ringa massa samtal... Se om jag kan få en tid för att kolla min rygg, blir galen på den snart. Kan inte göra någonting förrän jag får ont, och det hjälper inte att promenera som det brukar göra när jag får ont, utan nu blir det bara värre av att gå... ÅHH känner mig som en 22 åring i en 90 årings kropp...

Behöver ringa fler samtal men det är hemligt ;) haha

Ska se till så bloggens utseende blir fixat i veckan oxå :)

Älsklingarna mina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0