Får vänta till imorn...

Inlägget jag lovade får jag lägga upp imorgon istället.... Datorn trögade ihop och funkar inte för tillfället och skyddade inlägg går inte att göra från mobilen... Men håll utkik imorgon under dagen så ploppar det upp ett inlägg!! :)

Asså de ska tydligen bli 14 (!!!!!!) plusgrader imorgon!!! Hahahahha fy tusan vad gött. Men det finns ändå inget att göra ute... Trädgården ser ut som satan, uppgrävd överallt! Så det är rätt sandigt typ... Åhh önskar jag kände folk här så man kunde ta en promenad eller en fika eller nått....

Nä men vad deppig jag blev.. Hatar att tänka på sånt som gör mig nere :s skitsamma, får mysa med min bebis så mkt det går imorn :)

God natt med er!! Hörs i morgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0