oj men hej

Goddag i stugan =)

Var ett tag sedan :S har inte haft sån där jättelust att blogga.. velat hit och dit om jag ska börja med lösenordskydda vissa inlägg, men sen har det inte blivit av att jag skrivit eller så har det inte varit rätt tillfälle.. men känner att det gör det samma om jag lösenskyddar ett inlägg, för det kommer nog ändå inte vara så många som kommer fråga om lösen =) några har gjort det och hoppas ni fortfarande är inresserade?? bara skriv en kommentar till det lösenordsskyddade inlägget som kommer upp sen... japp, jag lägger nog upp det efter detta inlägg.

annars då?? här är det bra iaf =)dagarna tuffar på, molly hon är frisk o glad, likaså vi. Igår (lördag) var molly hos sin mormor till idag (söndag) och älsklingen o jag var på bio En gång i Phuket. Haha skitrolig var den, har sån träningsvärk i magen idag avv allt skrattande :P
Passade även på att sova inatt! annars vaknar jag 1758493 ggr av molly som gnäller i sömnen.. och är det inte det så är jag kissnödig... =) alltid nått!

nae men håll utkik! ett intressant inlägg kommer komma upp sen =)

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0