Rolig dag

Jaa idag hade jag min andra körlektion och jag kan ärligt säga att jag var hur nervös som helst innan!! Eftersom det gick dåligt förra gången.... Men idag! Idag ska ni veta att jag var grym! Haha :) jodå, jag klarade det galant, med växlingen och allt!! Den som jag mest är nervös över... Nä men det gick som på räls, helnöjd med mig själv :)

Hämtade Molly vid 2, får hem en seg och trött bebis.. Hade inte velat sova på dagis och hade tydligen varit gnällig :/ rätt hängig var hon när hon kom hem... Så gick o la henne och hon sov nog över 2 timmar, lite piggare iaf.

Så nu har vi nyss kommit hem från maxi, handlat lite inför helgen, och jag lyckades flörta till mig en ben & jerrys ;) typ bara ätit det en gång i mitt liv.... Kan ju tillägga att jag körde till maxi ;)

Jaha nehe


Kommentarer
Postat av: Weronica

Vad duktig du är! Önskar att jag hade samma motivation till att ta körkort..Vill ju ha ett,men har varken ork eller lust till att ta de...Just nu.. :/

2012-03-21 @ 23:34:56
URL: http://nanfaanlee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0