vilken dag!

Håller ni inte med om att detta väder gör en såå glad och lycklig?? Jag blir det iaf och det behöver jag! =)

Lämnade Molly på dagis vid 11 idag för jag skulle, tro det eller ej, på teorilektion ;) har varit på det innan och guuuud vad mkt man lär sig!! helt sjuk, bättre än o läsa in allt..
Fast var väldigt seg i huvet idag.. Molly har fått nån dum hosta som stör allas sömn och jag försöker med allt för o hjälpa henne men det funkar inte så bra =/ får väl se hur denna natten blir så får jag se om jag börja med hostmedicinen jag har till henne... men den gör bara hostan värre =(

Åh, kom på nyss att veckorna SPRINGER iväg!! snart sommar och sen kommer hösten som jag längtar till, älskar hösten, iaf denna =)

Nää nu snackar jag för mkt. Ta lite hallonkräm o glo lite på dumburken!

image description


Lämna gärna ett litet fotspår när ni ändåns är här och smyger =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0